Infektion för nära pruppen!

Jag kan idag meddela att jag har en infektion vid svanskotan!
Jag har varit stelare än vanligt, knappt kunnat gå, springa har ju inte varit ett alternativ direkt och sömnen har varit sådär.

Igår var jag på Vårdcentralen och där fick jag recept på antibiotika som jag nu ska knapra i 10 dagar.

Men det börjar så smått gå tillbaka nu och det är skönt. Jag vill säga att den smärtan som uppkommit är den mest fysiska smärta jag har känt i hela mitt liv! När jag sovit så har mitt mål varit att göra en 180 graders vändning utan att vråla... Det har gått tungt, men i natt så gick det! Framsteg...

Det blir vila nu för mig. Ha det gött du som kan gå springa och sitta...

Bara så ni vet så använder vi människor skinkorna mer än vi tror, det har blivit uppenbart för mig dessa 3 dagar!

RUMPA

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är bara att härda Henke, det kommer bli bättre! ;)

2010-01-05 @ 15:19:00
URL: http://liinneajonssoon.blogg.se/
Postat av: Jolle

haha fy fan:p

2010-01-05 @ 18:40:29
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0