Träningsläger

Denna vecka har jag fullt upp med att träna mina adepter . Vi har ett litet träningsläger för dom som "vill tävla, tävlar och ska börja tävla." så det är seriösa adepter denna vecka iaf och det är skönt tycker jag! Om inte får jag göra dom seriösa! ;)

Iaf så kommer jag att köra stenhård fys med alla dessa små människor och det ska även det bli skoj. jag har några riktigt plågsamma övningar i bakfickan. Så denna veckan kan jag kallas för "DIBBE-HENKE" (troligtvis bara jolle som förstår vad jag syftar på denna gång i smeknamnet)...

Hörs senare i veckan ;)



Adepterna kommer älska mig i slutet av veckan!

Kommentarer
Postat av: Jocke

HAHHA ELAKT !!!

2009-10-27 @ 16:08:21
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0