Jag fick smaka på vinst och smärta.

I helgen som gick var det tävling i Övik och det var en bra helg för mig.
Säger man så här så låter det ännu bättre... Jag vann 6 av 7 matcher. Semifinal i singel och en rejäl skräll seger (om jag får säga det själv) i dubbeln med en matchotränad Bertil Sundman som partner.
Så detta var en lite Boost för självförtroendet.

Men framgångar kommer inte utan problem. Min högra arm var en aning sliten i de 2 sista matcherna på söndagen och nu sitter jag med en pulserande armbåge. Är det bra tro?...

Det ska nog ordna sig!

Peace out for now!

Kommentarer
Postat av: Kak

Dina matcher skulle vara i max 1,5h sa vi ju ! Annars blir inte armen glad serru .

2009-10-20 @ 13:09:36
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: slaktarben

Det sket sig ändå. Det var nog sammanlagt på en helg. :P

2009-10-20 @ 18:41:07
Postat av: Malin

Jävligt illa Henke, dock så glömde du att nämna helgens BÄSTA höjdpunkt...alltså att få tillbringa sjukt värdefull tid med mig! ;P

2009-10-22 @ 08:42:03
URL: http://mnordmar.blogg.se/
Postat av: Led

Kanske jag borde gör comeback...

2009-10-23 @ 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0