Ja men kom igen nu !

Ikväll var det tränardax igen och det var en skön kväll med mina "adepter" alla 4 timmar!

Första timmen brukar vara med ungdomar som gärna vill vara lite mer slö, men idag var dom inte där!
Jag skulle vilja ha en kamera med mig nån träning och filma dessa sega typer som inte går att få liv i. Efter det så skulle jag samla alla glada föräldrar som betalar för deras "tennis" och ge min synpunkt på detta och höra deras ord till barnen . Tro mig när jag säger att jag har försökt att få dom att arbeta lite! Jag menar en timme tennis är ju inte så sjukt mycket i detta liv.

Det var även dessa personer som hade haft en "grymt bra sommar" DVS de hade suttit vid datorn och tv:n hela sommaren. Jag själv skulle ju kunna tycka att iaf en timme tennis på sommaren inte skulle vara så extremt jobbigt. Som jag nu förstår så kan jag ju ändå känna mig lite nöjd om de ens hade varit på badstranden verkar det som .

Den mest klockrena frågan kom ifrån en av dessa. "Henke, När får jag gå upp i tävlingsgruppen?"
Jag skrattade och gick där ifrån... Ja dom är ju för sköna ibland!


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahhahhha

2009-10-16 @ 00:10:02
Postat av: Kak

Kom igen hundben, lite uppdatering !

2009-10-18 @ 21:07:14
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: Malin

Men Henke du måste vara lite snäll mot dina små guldklimpar, låt den stackaren gå upp i tävlingsgruppen och få dyngstryk ;)

2009-10-22 @ 08:44:43
URL: http://mnordmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0