Dagens Citat...

Var som vanligt Tennistränare idag 4 timmar. Sista timmen så har vi ett tillägg i Viktor, en av dom i "gänget" som jag tränade förra året. Han har iaf i mina ögon och öron det bästa citatet nu.

Han slår en boll som får en jäkla toppspin (överskruv), bollen studsar iväg för tjejen på andra sidan nätet, hon skrockar till och frågar vad det var för nåt. Jag frågar då Viktor följande.

- Men fan Viktor var har du lärt dig den där skruven då? Den kunde du inte för nån månad sen.

-(seriös blick i hans ögon) Nja alltså visst den var bra såg jag, men det där var en felträff... ( sen slår han iväg en till boll)...

För vissa säger detta citat ingenting, men har man sett min video med dessa killar tidigare så förstår man!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Haha fan vad sorgligt!

2009-10-11 @ 16:09:26
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0