Ica Andersson i Sörberge

Innan jag börjar så tillägnar jag detta inlägg till Patrik Carlén som har upptänkt denna blogg nyligen!


Ja det är där det händer! Ledig är jag idag och, tro det eller ej men det är solsken!

Gårdagskvällen var bra med en "välförkänt" vinst för Timrå Ik ! Säga vad man vill men bra är väl den där Anders Lindbäck, nu kräver man bara lite mer jämnhet i spelet så ska ju detta lösa sig fint ;)

Även fast man är ledig så kan man ju inte undkomma att gå på jobbet, det är ju ändå en livsmedelsbutik och Timrå vill man ju inte vistas i så då tar jag en liten pratstund i charken istället.

Mitt nya smeknamn för dagen var visst "NÖTBEN" och detta fick jag av Patrik C .

Laguppställningen i charken var följande.

Anders "navratilova" Karlsson!

Patrik "BänknNÖTaren, bänkskrubbaren" Carlen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0