H , H , H = Henrik x3 + en notis...

Mitt hockeyintresse är ganska bra jämfört med andra sporter i världen !
Mina 2 favoritspelare i NHL hockeyn är NR 1 Henrik "Zäta" Zetterberg och Nr 2 Henrik "king" Lundqvist !

Visst är det fånigt att de har samma namn som jag men vad världen är liten ibland, tillfälligheter kallas det !

Iaf så skriver jag detta inlägg för att det var årets svenskomgång i NHL i lördagens matcher.

Henrik Zetterberg gjorde hattrick i en period för sitt lag Detroit Red Wings + 2 Assist till mål, DVS 5 poäng totalt från hans giftiga klubba!

Henrik Lundqvist svarade för en riktigt bra insats mot Ottawa med 35 räddningar på 36 skott och blev utsedd till matchens stjärna NR 1 ! :)

Sen har vi som rubriken säger 3 stycken H och den 3:e är, ja just det ännu en Henrik!

Henrik Sedin svarade för ett hattrick för sitt Vancouver i segermatchen mot Colorado!

Det var en magisk afton för det bästa namnet i världen! HENRIK :D

ZÄTA
The king of New York

Henke Sedin

En liten Notis....

En av Sveriges bästa fotbollsspelare HENRIK Larsson har nu helt lagt ner sin karriär. Ingen
återkomst denna gång!
Tack för allt henke!

Tack för alla dessa bra stunder i fotbollssoffan!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Men du heter ju inte "Henrik"....

2009-11-17 @ 11:35:47
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/
Postat av: Milla

Hur länge satt du och funderade ut alla dessa snubbar som heter Henrik och som är proffs i en idrott? ;D Du, Henrik, är ju proffs i Tennis.. så där blev det en till Henrik :P

2009-11-18 @ 20:44:20
Postat av: slaktarben

Inte allt för länge direkt , dom är ju grym :D Ja tennis är jag ju proffs i...

2009-11-18 @ 21:39:58
Postat av: Karin

Är du full ?

2009-12-08 @ 10:39:49
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0