Hola!

Skönt idag med lite solsken :D Det gillar vi. Då kan man steka sin heta kropp med en svalkande vind som bästa vän !

Annars då?. Jo tack bra med mig var på en fest i söråker igår hos Linnea Hall. Det var trevligt. Vi började kvällen med förfest i linnea och niclas lägenhet med lite NHL 09 spel på X-box :D Som jag sa "finns det ett 3e världskrig är det på rinkarna i det spelet!" Helt sjukt vad det är bra :D och man hatar att förlora men älskar att vinna! Så HATET är ett faktum :D

Conny var packed....

Absint är inte bra....

Ante och jag obesegrade i nhl igår... (helt otroligt).. :D

Alex, kort stubin...

Niclas grogg maestro...

Får är roliga...

Jag var lite sådär "nykter" som alla säger... "du kan fan vara hur full som helst men man ser det inte!!".. Man har hört den några ggr nu :P

Jag får tacka Linnea och Viola för festen!

NHL 09 :D

Moln


Kommentarer
Postat av: Slaktar

Alltså är det bara jag eller skulle inte en Blogg från hudik och joakim Nordmar vara ultimat?! LED jag vet att du är med mig!

2009-05-24 @ 14:54:03
URL: http://slaktarben.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad roligt att ni haft kul ! :) Föstår fortfarande inte hur man kan dricka så jäkuslkt mycket och ändå se nykter ut??? Jag har fan aldrig sett dig full ;) Kan vara bra om man stöter på poliser nån gång... haha;D

2009-05-24 @ 18:58:30
URL: http://milla.blogg.se/
Postat av: Led

Ja en blogg av Jolle skulle inte vara helt fel=P Kul med fest! vi har inga fester i Finland, vi är ett tråkigt folk som inte kan ha roligt!

2009-05-25 @ 12:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0