Oväntad avslutning på den du... :D

Ja om man ska sammanfatta min "roliga" lördagskväll med alex så kan man ju säga att den vände på ett snabbt och jäkligt jobbigt sätt .

"kvällen" eller ja kl 16:00 börjar mardröm NR 1... slutspelsmatch i hockey. Men nog sagt om den. Visst Amanda?.. ;P

Mardröm NR 2 av just 2 st börjar fram emot 22.30 och det ska visa sig vara början på för mig en dårskap ut över det vanliga. Vi är nere i alex rum "källaren" och sitter och lirar NHL 2009 på x-box.. grymt spel för övrigt! Men efter några timmar lessnar vi och går upp på "plan 1" och där är kareoke maskinen i full gång och vi möts av Micke (alex farsa) som gar tagit sig 1 till 10 groggar. Ovetandes vad vi nu gjort så bjuds vi på en grogg av micke.. ett litet inslag i detta är att glaset är ca 13 cm upp till kant och groggen var gjord av 7 cm sprit och resten Icas budjetcola.... YUMMIEEE!!!

Men till slut så får jag och alex i oss varsin och det rullar vidare. en grogg till och en till ... nu är vi 4 st kvar i huset.. jag, alex, micke och en Lasse... :P Med all tidsfördriv, allt ifrån tändsticksproblem till sång så märker nu jag och alex att vi gått i oss ca 4 rediga groggar på ca 1 ½ timme och kroppen och SKALLEN är på gång. :P 
Lasse drar, och då återstår det 3 st. ARMBRYTNING!! JAAAA...
Jägaren alex mot pappa (fd boxare) micke.. Det blir en segdragen historia men pappa är alltid pappa. sorry alex.

"Tennisspelaren" henke mot boxaren micke.. en ganska jämn kamp men musten går ur boxaren och matchen vinns av MOA :D 2ggr om. :D

Efter denna kraft ansträngning är det nu dax för mig att ta det sista ur Whiskeyflaskan och det visar sig bli mitt FALL denna kväll. 15 minuter senare efter min joggingsko full av snö så ligger jag i min säng hemma med årets gladaste ungdomsorkester i SKALLEN...Fy så det snurrar..

Vaknar idag söndag den 8:e Mars med största huvudvärken sen inåkningen i sargen på rinken för 2 år sen..
Jobbet kallar till kl 14 och detta visar sig bli min värsta arbetsdag någonsin. Men den avklaras och nu sitter jag här med min för första ggn mätta mage på hela denna dag! Underbart men nu är det nog tills nästa gång........ ;D HAHA

Kung det alex!

dödens dag!

Dagens Låt för Linus DICK Eriksson är, Hanson Brothers - MMMbop

http://www.youtube.com/watch?v=c1IqZObDla8

Kommentarer
Postat av: Jolle

Kommentar: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-08 @ 23:24:21
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: Lars

Härligt! Jag skulle också vilja ha en sån där dag då man bara river av ett par stadiga för att sedan somna som ett svin och kanske kräkas lite hahahaha

2009-03-09 @ 00:04:16
URL: http://larshan.wordpress.com
Postat av: Linus Eriksson

Jag dyrkar ditt låtval:D:D:D Den är inte dålig!

2009-03-09 @ 19:51:07
URL: http://limpasterix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0