Nr 10

Först ut på plats som nr 10 i denna lista är då tjejernas favorit DILF! :D

Plats: Kramfors
Tävling: Kramfors vinter tour

Dilf höll tyvär inte i sina 3 år i kramfors utan slutade efter 2:a året i kramfors.
Denna tävling skulle då bli hans "Comeback" och visa upp sig efter att ha blivit tränad av en av sveriges bästa tränare Kristian (kecke) Widén i stockholmsklubben Ekerö.
Vi var ju alla väldigt sugna på att se hur han gått framåt i sin tennis. Så där står han på bana nr 1 i TÄLTET och ska visa upp sig mot Fredrik Nordin.
Citat från han själv som följer "jag är i form nu , jag har spelat bra på sista tiden! (Gluck gluck)......"

1.5 timmar senare så står han där med spaden knäckt och 4 game i hamn.... Det gick inte så bra alltså. Men kul som fan var det ;)
"jag är i form".......


Tackar DILF för den :D

DILF

Kommentarer
Postat av: Kak

HEJ DILF !

Bra jobbat hundben, jag är stolt över ett nästan läsvärt inlägg !

2009-06-07 @ 15:42:18
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: Hanna hö

hahaha :D jag gillar dina listor starkt :D

2009-06-07 @ 17:38:23
Postat av: Led

Ja vad skall man säga, hittar inga ord! Dilf, ja han är väl lallig. Kan inte kommentera inlägget, för att dilf är så lallig!

2009-06-08 @ 17:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0