NR 05

Jag behöver inte ens nämna platsen nu för tiden..Pulvercity... :P

Plats:krallet då
tävling/träning: Träning

Ja för er som komme ihår så spelade jag och dilf en match på bana 1 inomhus i kramfors tennishall i antingen 1:an eller början av 2:an. Iaf så var detta det mest skrämmande ögonblicket på länge för min del på en tennisbana... Dilf lekte med mig som sOderling leker med NADAL :D
Jag blev utspelad av dilf medans han hittade sitt livs trans.. Alttså man kan inte lägga så många bra stoppbollar som killen gjorde! Men så var det hela denna match.. Jag fick nå ströbollar nu och då men mellan det så var jag bara enormt aggresiv och less. Det var då det kom!!!! ÖDESVRÅLET, det ekade som en istapp igenom hela tennishallen in på Lasse B:s kontor, in i leds finska öron, genom Fahlens tjocka kagge.... Och vad hör man då??.. jo en skrattandes DILF... då blir man knäckt.. det kommer vi säkert få reda på längre in i min lista..

Tack för denna gång!



Kommentarer
Postat av: Led

Mina finska öron hör inget! Jag är från Finland och Dilf är lallig!

2009-06-17 @ 22:45:01
Postat av: Jolle

HAHAHHAHA! Fahlens tjocka kagge!:D och KHALEDS finska öron!:D:D

2009-06-17 @ 22:46:10
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/
Postat av: Dilf

Hahaha aa det va fan min livs match, stoppboll, lobb hela matchen! Sjukt, kunde göra nästan allt den matchen :D Päron du är kung!

2009-06-20 @ 13:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0