NR 03

Även denna gång är det joakim Nordmar som är i huvudrollen. Jag tror det bara är jag som riktigt förstår hur han fungerar och det är nog därför jag uppskattar hans alla dåliga sidor för jag har inte hittat nån bra än... Han är ond in i skelettet!!

Plats: Krallet
Tävling/Träning: Träning (med ennerberg)

Vi står där, jag jocke och Linus Eriksson på en av de då mest slitna grusbanorna i sverige dvs, (de banorna där uppe) i kramfors som nu ligger under en tältduk.

Iaf detta ska visa sig bli ett av de bästa minnena för min del och det grundar sig på jockes sämsta träning någonsin under tiden i kramfrors tennisgymnasium!
Jag skämtar inte när jag säger att jocke missade mer än vad han satt bollar!
Gudmundråskolan som ligger tätt ovanför banorna fick smaka på jockes fruktade ramträffar. Denna träning skulle vi spela 3 st på varje bana där vi spelade "vinnaren står kvar". Vi var 2 st på en sida och en på den andra som alltid spelade, och denna var just jocke. Innan vi startade denna träning så var det bra om "man vann 5 i rad". Så linus börjar spela mot jocke som då visade sig ha ramen som bästa vän. På 10 minuter spelade jag inte en boll för att Linus vann alla bollar tack vare att jocke spred som en vildhäst i en kohage full med mutanter... Jag höll på att dö av skratt, inte för att  vara dum mot jocke men till slut gick det bara för långt så jag kunde inte hålla mig.  Med kramp i magen och jag liggandes på gruset kommer Ennerberg förbi och säger "ja ni ser ut att ha en rolig träning iaf" och går vidare... Denna träning var förstörd för jocke! Men även för mig!

Underbart ;)

SPADE

Kommentarer
Postat av: Hultqvist

Hahahaha!

2009-06-27 @ 00:32:02
Postat av: Jolle

Ja fy fan, det var underbart vad rutten träff jag hade!:D

2009-06-27 @ 13:49:52
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/
Postat av: hanna

hahahaha

2009-06-29 @ 12:46:37
Postat av: Linus Eriksson

Kommer ihåg den träningen. Var roligt som fan när Jocke helt seriöst försökte slå en bra forehand men satte den utan studs i stängslet, jag och henke garvar som fan men jocke inte rör en min. "Helt seriöst, jag försöker ju men det går inte" säger jocke.

2009-06-30 @ 18:22:18
URL: http://limpasterix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0