NR 02

Ja vad säger man om det mest prestigefyllda träningsmatcherna som någonsin genomförts ?!

Plats: Kramfors
Träning/ Tävling: Lite både och ;D

Erik Grahn VS David Näsholm on the centre court tonight in kramfors!

Helt sjukt så roligt detta ögonblick var! Chips, trocadero fullsatta läktare.... You name it!
Vi skulle alltså få se vad som kom att vara en av de mest prestigefyllda mötena som tennisvärlden någonsin skådat.
Så sjuka nerver som inte existerar på dessa lirare gjorde att vi blev bjuden på det roligaste matcherna mellan Piteå egen bonde mot krallets skönaste lirare "yxhugget" Näsholm.
Matchen pågick i 2.5 timma i 3 st stenhårda set.

Jag vet inte vad jag ska säga egentligen. Ge mig kommentarer på denna för det går inte att beskriva hur kul detta var!

Allt ifrån 4 ess i rad till 4 dubbelfel i rad som i sin tur ledde till servar 20 tals meter ovanför stängslet på den grusiga centre courten... Hjälp mig på denna!

Den är iaf värd en 2:a plats på min lista!

Länka gärna till berörda som eventuellt satt i publiken den eftermmiddagen!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ha ha ha ha ha ha! Jag tror jag va där! Giganternas match!

2009-07-01 @ 12:32:54
URL: http://funkyfankan.blogg.se/
Postat av: hö

haha alla var där :D

2009-07-02 @ 18:26:12
Postat av: led

Var inte denna match i början av ettan? Alltså då måste Fanny ha missat den :D Det roligaste tennis minnet jag har är från denna match:P Grahn drar iväg en serv över stängslet, ingen ramträff, och vrålar FITTAAAA!!!!!! Inte ens min finlandssvenska låter lika roligt :D Det är nog det mest humoristiska inslaget jag kan tänka på, från min värdelösa karriär:D

2009-07-02 @ 19:09:26
Postat av: Linus Eriksson

Hahahahahahhahahahhahahhhahhahaha, så jävla roligt det var! Ja det var i ettan, haha. Grahn, så jäkla skön, hoppas jag får träffa honom någon mer gång i mitt liv!

2009-07-03 @ 11:41:22
URL: http://limpasterix.blogg.se/
Postat av: Slaktarben!

kung de LED :D

2009-07-04 @ 19:52:13
URL: http://slaktarben.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ha ha då måste det vara att jag fick höra om matchen en hel del..... Ha ha

2009-07-05 @ 17:11:36
URL: http://funkyfankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0