Regn

Fasen vädret är inte som förra veckan direkt men men life goes on !

Blev lite gym imorse på min lediga dag.
När jag kom hem så åt jag en smörgås med currysås på som i sin tur så småningom hamnade på våran "nya" katt, Dexter (with a touch of Curry). Så går det när man är nyfiken på vad en annan äter så där satt han nu och tvättade sig i närmare timman, och nu slaggar han som vanligt... trött den där.

Köpte en tv förra veckan också så black är man nästan. Annars hade det varit shopping idag :P Allmänt tråkiga dagar när jag är ledig, det slår väl aldrig fel antar ja !

TEnnis ska man väl försöka lira också framöver här.

Appropå det, Jocke hur går det med mina skor och träningsbyxor? Lost and found på Matsborgen antar ja ...

Kommentarer
Postat av: Jocke

Haha dem e borta för alltid!!

2009-07-09 @ 16:57:49
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/
Postat av: Kak

Regn suger .

2009-07-09 @ 21:34:50
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0