NR 01

Ja slutet är nära nu, jag hoppas att listan tillfredställt (som kno skulle sagt) er!
 
Som nr 1 på listan har jag valt att samla alla tänkbara händelser som hänt under min tid inom tennisen, detta handlar om första tävlingen, roligaste matcher, extremt roliga och oseriösa träningar som man haft genom året. Jag kommer inte kunna nämna några exakta exempel tyvär men de som varit med på resan vet vad det handlar om!

De roligaste stunderna för min del hände som sagt i kramfors eller när man var ute på tävlingar och träffade alla som man kände! Tennistävlingar handlar om annat än tennis också och det visar sig nu i senare ålder när man märker hur jävla roligt man haft på tävlingar! :D

+ Att jag lärt mig känna en finne LED  ... hur fick han sitt smeknamn liksom?! bara såna saker gör detta så roligt ;)
(och skalle, men hon räknas som halv svensk)

Det är som sagt en avslutning på denna lista och nr 02 var egentligen det roligaste ögonblicket men det finns en mängd händelser som jag tyvär inte kommit ihåg så därför får de samlas här istället!.

Jag tackar för intresset ! // Slaktarben



Kommentarer
Postat av: Led

Jo Namnet Led saknar man ju, ingen här i Finland kallar mej för det. Vi har ju inga namn i Finland bara knivar och bastun. Måste själv också hålla med om att tennis inte alltid handlar om själva spelet utan gemenskapen. Måste lägga till vår Estland resa, Slaktar, jag, jolle och Javier. Vilken rolig resa. Fantastiska minnen jag har från tennis tiden, många från Kramfors. Vilken håla till stad men saknar stället ändå :D Peace out! Måste tillägga att skall in i lumpen om 7 dagar, "Hajoo me dagan" som vi säger i Finland!

2009-07-05 @ 19:00:43
Postat av: Slaktarben!

Ja men hua det finns så mycket :D haha du ska ju vara rambo ju!

2009-07-06 @ 12:43:27
URL: http://slaktarben.blogg.se/
Postat av: Valencia

haha roliga minnen i estland kommer aldrig glömma dit knä på mig led;) haha

2009-07-08 @ 12:26:21
Postat av: Jocke

HAHAHHA! Leds Knä så Javier var ENORMT!:D

2009-07-09 @ 16:56:34
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0