Giggily Giggily !

Gårdagen var ändå en bra utgång ! Hade väldigt trevligt. Det enda jag kan klaga på är griniga vakter och NHL 09 ... Det gick surt igår inte en match vunnen. Det är illa det!

Men som sagt det var jag ante och niclas som stod för underhållningen denna gång (samt andre väl inne i stan!)
Det var mycket folk ute. Träffade dock inte så många man kände men det är skönt ibland det med ;)
Simmade i buskar gjorde jag och Ante iaf det vet jag . Var ganska Packed faktiskt. Öl är lättdrucket det kan man säga ;)

Aja vi får se vad som händer idag. Trädgårdsarbete.... Ne inte idag ;) haha

Höres göres vi!

PS fungerar denna? Inte för mig igår iaf :P

När älgen blir blå är ölen kall!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Den fungerar alltid för mig.

2009-07-12 @ 17:41:40
URL: http://mrjolleboy.blogg.se/
Postat av: Kak

Guld är great, och hej vilken bloggare du har blivit, hundben :D

2009-07-22 @ 21:43:28
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0