Städa

Idag var jag tvungen att städa till slut ändå ;P trots viss utdragning på det...
Sofie sitter på bussen nu. Vi kommer ha en heldag i sundsvall imorgon . Först eventuell shopping på dagen, Korpenmatch för min del och avslutar kvällen med fest och utgång :D

Taggar till ÅRE :D

Listan drar ihop sig. NR02

Med risk för att bli tjatig och nästan en tråkig 2:a plats så måste jag ändå säga att tävlingsresorna är fanimej de näst roligaste alltså :D så jäkla kul det kunde bli på dom ibland :D allt från fester till värdelösa insatser på banan med en spelare som drar fina kommentarer! Det är bara underbart att höra :D
- Fortsätter det så här så hinner jag fan på mattelektionen ändå!!!!!! Helvete....

Haha tack till alla som gjorde dessa resor roliga :D

Låten för dagen blir Rise against med Worth dying for :)

Hittade en rolig bild på datorn :D Där är SLAUGHTERLEG .. Bilden togs för nån vecka sen :)


Kommentarer
Postat av: Mallan

naw :) va sött !

2009-01-23 @ 22:12:24
URL: http://emn.blogg.se/
Postat av: Lars

brack brack, är du ute med V8:an?

2009-01-24 @ 17:52:06
URL: http://larrepe.blogg.se/
Postat av: Jollen

HA! där var du oinfekterad av mig! nu är du elak som jag!!!!!!! och tävlingsresorna Rockar btw! det blir flera givetvis!!

2009-01-26 @ 00:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0