Regn

Till en början var dagen rätt okeej sen kom regnet.
På det så kommer ju såklart plogbilen och tränger upp en fet vall med tung tö snö som man knappt kan hoppa över, så på med jackan och jobba !

Hoppas regnet lägger sig så man ännu en gång kan dra till BSK och lira lite hockey :D

Jag och några polare har nu planerat in en Åre/ Duved resa som kommer bli av på alla hjärtansdag helgen. Tagga för den nu! :D Vi kommer bo i morfars stuga, det var ett tag sen man var där hoppas det  blir bra :D

Jag såg idag på vägbekrivning på Eniro.se och då såg jag att man kunde se på flygbilder.. så tråkigt som jag hade så sökte jag ju upp alla ställen jag kom på. Bilderna är från sommaren och riktigt bra kvalité . Jag säger som jag sa till brorsan.. Man ser ju fan sturlovic "brysselmatta" DVS Brösthår på bilderna :P :D bra där eniro!

Listan nu NR 05

Ni trodde väl ändå inte att jag glömt the nr one Finne?? :D Rasmus (led,khaled) Kaarre!
Vad skulle de 2 första åren vara utan honom :D Helt sjukt så kul vi hade! Sen att han och jolle hade samma sjuka humor gjorde ju allt värre för mig men det fick jag leva med... haha -Öhh Päron gör det och gör det.....kom igen då..
Roligast var nog när jag pratade lite vett med ett par lågstadie killar som mobbade en liten tjej. Jag går fram och frågar vad de håller på med och ca 40 meter därifrån så står Led och Jolle och asgarvar och kastar snöbollar mot mig.
Ne fan led underbart kul alltså! Tråkigt med de 45 skadorna under åren dock :P hehe ;) 

Aja dagens låt denna trista tisdag 20 januari får därför bli Paralyzer med Finger eleven :D Wonderful!

Hare gött/ Slaktarben!
 


Kommentarer
Postat av: Mallan

Jaja! Jag ska tagga jag med då.. =) hehe det var nära ögat för en stund sen ;P Närå, jag såg faktiskt skuggan av dig !

2009-01-21 @ 00:05:10
URL: http://emn.blogg.se/
Postat av: Jollen

Haha Gråben ditt cpbarn!!!!:D:D:D

2009-01-22 @ 01:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0