Nuclear!

Ja dom som läste igår såg att jag var på förfest hos alex :) Från jobbet snabbt som attan duscha och rusa över till en förfest på ca 1.5 timma.. det är fan press på den alltså! Helst eftersom jag då ska föreställa nån sorts Clown som ska vara mest packad... Det blev bra till slut och alla blev nöjda! Efter det åkte vi in till sundsvall stad med osten som chaufför! tack för det ;)

Väl inne på stan var det fasen illa med folk.. BK, stället i stan som vi (måste) gå på var ingen höjdare.. provade komma in på olearys men va fan 21? Jag trodde jag minst såg ut som 23 :-o ! Men nerå.. tillbaka in i dimman på BK.

Varför heter då detta inlägg Nuclear?
Jo för att vill man utmana sin kropp eller ödet (shit the same) så går man in på BK säger, - Hej jag tar en Nuclear!
Vad får man då tro? Shotglaset fylls med en del sambuca som senare går över till en del tabasco (chilisås) och som en liten topping på det 66% Absint :D hahahhaahaha! Man skulle lika gärna få med en säng när man köper den.. den är värd varenda krona om man gillar utmaningar! Burn baby burn!

Idag har det varit lugnt bara . Avslutade dagen med 2.5 timma skridskor. Jag kan verkligen inte lessna på det alltså! Så J***a kul :D

Listan idag då?
NR 07

Jag och joakim, som jag nämnt X antal ggr på denna blogg hade verkligen tråkigt vissa kvällar och vad gör man då?

Jo man tar en burk med grovmalen peppar och försöker äta upp det . 2 minuter senarre när jocke ligger och döööör i duschen av skratt och jag lutar mig över toaletten då vet man att man har roligt.
Så nr 07 är alltså alla saker JAG gjort för att samla på mig skrovmål från punken eller bylla.
Att nämna är att det har varit mycket, tex druckit ketchup ur ett glas = 2 skrov
Ätit flingor och müsli i en tallrik med julmust som huvudingrediens, ja jag orkar tyvär inte nämna allt jag gjort. Slutligen hamnade jag nog på 15 skrov kankse så helt klart värt det :D

aja nu är jag trött!

Dagens låt blir You´re gonna go far kid    med     The offspring


Peace out homies!

Parteyy:D

Kommentarer
Postat av: Lars

Tja! Hade ni kul igår då? Aldrig att jag skulle pröva den där nuclear, jag skulle spy som en häst sen skulle jag dö!!!!! Du missade nummer 8 i listan, vart tog den vägen då? Hehe. Ha det!

2009-01-19 @ 00:23:56
URL: http://larrepe.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha du är sjuk!

2009-01-19 @ 00:44:50
Postat av: slaktar

lars den är där.. skrev på förfest. den är inte i fetstil.

2009-01-19 @ 01:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0