Ledig dag idag

Idag har varit en skön dag. Inga jobb samtal utan bara ta dagen som den kommer :D
Malin hörde av sig till mig, hon skulle till birsta så jag åkte med.. Innan jag visste vad jag gett mig in på så var det för sent ;P hehe IKEA ska man inte gå på med tjejer som är på gång med att flytta. haha visst malin? :D
-Den här byron kan ju passa där, hmmm men ändå inte.. kasnke denna istället.. ;P haha efter ett tag börjar man bli intresserad av trasmattorna som säljs där :D Men men det var trevligt ändå med en lunch efter första våninngen ;)
Sen glömde jag mina tejprullar som jag köpt i malins bil. så ingen tejpning för min del :P bra där...

ska snart iväg med niclas på inomhusfotboll igen :) Hoppas det går bättre i denna match för söråkerstjejerna. Derby mot Timrå :D kanske lite catfight då :D hoppas hoppas !

Måste köpa med mig en Cooooola denna gång! en tabbe att inte göra det förra gången.

Men nu the one and only kramfors list !

Vi är på NR 6 om jag räknat rätt, (har bara matte B)....

Om nu Dilf läser detta så hade du rätt när du gissade på listan igår :D

Detta inlägg handlar om 2 st personer som bodde i en 2:a i TG(tennisgymnasie) huset och dom var less på livet i kramfors samt skola etc.... Linus Eriksson och Christian (dilf) Brydniak kommer med den briljanta idén att "hoppa av" skolan och istället satsa mer på tennisen genom att läsa på distans.
Det som är det roliga i detta är att skolan ligger ca 1.5 km från där vi bodde men med seriös inställning så är båda övertygad att man kan göra det. Då kommer Lars Bergman in i bloggen för första gången, en modo älskande hockeyfantast med en del tennisintresse också som tur är. De som känner honom kan bekräfta att han är riktigt lurig och kan bli sur ibland. (SAMLING BANA 3!!!!) Men med ett visst mod för att gå in i dennes kontor så gör linus och dilf det övertygad om att det iaf kommer bli diskussion om det. Utanför väntar alla och följer gärna en del genom dörrspringan.
1 eller 2 min senare så kommer linus och dilf ut med ett konstigt ansiktsutryck och efter dom kommer LARS med troligtvis det största leendet under tiden i kramfors. svaret blev alltså NEJ :D Bra försök killar! så jävla roligt :D

Dagens låt Use somebody med Kings of leon! skön låt detta!

Kommentarer
Postat av: Jolle

Hehe jag pallar inte läsa allt dravel, läser bara listan! obs att Christian " Diffe " " Dilf" Brydniak och Linus " Dick " Eriksson gick in till Bergman när dem innan sagt att ett Nej inte var ett alternativ. och sen som sagt 1-2 min senare, kom Lasse ut och ler det fetaste leendet mot mig och Slaktarben:p lätt värd som nr6 på listan.

2009-01-19 @ 20:49:21
Postat av: Led

Du har räknat rätt men stavat fel på räknat päron!

2009-01-19 @ 20:51:18
Postat av: Pernilla

Grattis på namnsdagen!!

2009-01-19 @ 21:43:55
Postat av: slaktarben

nemen tackar pernilla :)

2009-01-19 @ 22:52:17
Postat av: Mallan

Haha ja du visste inte vad du gav dig in på riktigt! men lunchen var trevlig =)

2009-01-19 @ 23:21:41
URL: http://emn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0