Hockey och ny bil, kung det !

Detta blogginlägget handlar om 2 saker, morsan och hockey.

Var på plats och såg Timrå vinna över Rögle! Viktigt det :)

Vi har köpt ny bil och det var ju på tiden tack morsan... :P


När vi ändå håller på att prata om morsan så ska denna bilden få tala sitt tydliga språk... Jag vet inte hur jag lyckades få morsan att gå med på detta. Nåt sorts virus måste ju hon haft i sig under tiden..
Men ja hur grymt som helst!

Nöjd...

Dagens Låt blir Foxtrott, uniform, Charlie, Kilo med Bloodhound Gang :) Lalligt värre! Visst då DILF?!"

Kommentarer
Postat av: Sve

Underbar bild!! HAHA!!

2009-01-27 @ 22:58:49
Postat av: Hanna

haha din mamma är cool!:)

2009-01-27 @ 23:54:02
Postat av: Sofie

Och inte kom du förbi och hejade på mig denna gång heller, dålig still hurredu!! ;)

2009-01-28 @ 17:06:17
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Milla

Haha vilken cool bild!!:)Som jag sa vid första träffen; "Hej jag heter milla och jag har spräckt mitt finger", haha :P Ja jag håller med proppen där, dålig stil ;D

2009-01-28 @ 19:46:45
URL: http://milla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0