Slutet på resan

Helgen har varti trevlig . Ett trevligt besök av Sofie som ville prova på sundsvall för en helg ;)
Hon fick även se mig Slaktarben göra 3 av 5 mål i Korpenmatchen i lördags! kommer väl troligen inte hända igen...bra val av helg av sofie där :P

Fest igår. Falconölen rann ner i strupen och deja vun från Falconsoffan var ett faktum där det dracks öl av mig och jocke men tväyr bara Cola för eric ;P
 
THE GRAND FINALE!!
NR1 listan över vad som var roligaste händelserna i kramfors !

Detta utspelar sig inte tyvär i Kramfors utan i Piteå/Luleå hos joseph ricken.
Vi var 6 st som bodde hos joseph under en tävling i Luleå och under denna helg hann det hända mycket. Föutom utomhus bad i bubbelpoolen så hann vi även med en liten "hemma fest". I denna fest ingår "DUNKEN" = 5 L sprit !

Efter en hel dags spelande i luleå näst intill utan mat, (förutom nån intorkad gammal lasagne som man offrade sina slantar på i tennishallen) så åker vi hem till joseph men vi vill inte att kvällen ska vara slut där utan bestämmer oss för att gå på en liten husfest några kilometer därifrån. De som varit full nån gång vet att tom mage + sprit = katastrof eller kalla det vad ni vill. Just detta verkade 2 stycken ta vara på jäkligt bra deras namn är Joakim och Niklas.
Niklas som inte just då var den mest rutinerade av drickare gick all in från första grogg till "sista"..
Jocke går in till festen med självförtroende men ligger sedan efter ca 4 starka groggar från "THE DUNK".

Som ni nu förstår så kunde inte vi stanna för länge på grund av att dunken gjorde sitt jobb bra helt enkelt.
Vi som inte drack lika mycket, jag , christian, Nanotutt, joseph och Led hade ju desto roligare åt dessa 2 som hade gått in i dimman. Vid 12 - 1 tiden bestämmer vi oss sen för att åka hem. Väl hemma så går allting fortare än ett ögonblick! Niklas stapplar upp på rummet och dunsar ner i sin madrass som han sover på och däckar, och precis när jag ser detta så ropar Christian (DILF) på mig att jag ska komma och där i rummet ser jag Dilf asgarvandes och en däckad jocke. 2 flugor på en smäll vill säga och härifrån är allt en lång skrattatack på X antal minuter. Man får ingen som helst kontakt med jocke han vaknar inte vad man än gör. Av de saker vi gjorde så kan nämnas att katten i huset kunde inte väcka honom, flugsmällan var lika oduglig, tången som iof gjorde jävligt ont var den bästa utmanaren men inte ens oerhörd smärta väckte denna "människa". Jag och Dilf som låg i samma rum som Jocke var nära på att DÖÖÖÖ av skratt och alla saker vi kom på rådde inte på honom!
Ni som var med vet vad jag menar! :D

Tävlingen vanns av Niklas BTW.. bra jobbat trots första fyllan ;)

Listan har varit svår att göra men jag kan lova att jag glömt vissa detaljer men vem bryr sig? Allt var såå jävla roligt :D
Tack Jocke, Sparr, DIlf, Joseph, Nanotutt, Led, Hanna, linus, Valle, Tess, Lats, Andrea, skalle, Jessie och alla andra för dessa år! Det kommer finnas kvar hela livet! ;)
Ett gott skratt förlänger livet och fan vad gammal vi kommer bli efter allt som hänt :D
Glömde ZUBAT....

Dagens Låt Tick Tick boom med The Hives


Kommentarer
Postat av: Sofie

De var kul att jag fick komma (:

2009-01-26 @ 00:01:17
URL: http://soofieeriksson.blogg.se/
Postat av: Jollen

HAHA X 1 MILJON! jag är tuff minsann!:p fy fan vad jag var utslagen!:O:D:D

2009-01-26 @ 00:21:21
Postat av: Hanna

Kommer ihåg ett mms jag fick av dilf den natten! haha ;)

2009-01-26 @ 03:02:02
URL: http://hannaohman.blogg.se/
Postat av: Anonym

så nice :D jag vann ;)

2009-01-27 @ 22:21:45
Postat av: FunkyFankan

Du glömde Fanny också....

2009-02-18 @ 09:47:07
URL: http://funkyfankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0