GooD day today , GooD day today

Idag har varit en skön dag! Tackade nej till jobb för att hinna göra saker.
Banken väntade och morsans bil ville bli tvättad.

Vaknar upp ur dimman kl 10 imorse och känner direkt att jag vill få det värsta för dagen gjort dvs Tvättning av bilen och det var lättare sagt än gjort.. Fan alltså som jag sa om min träningsverk igår ... (det är inte bättre idag) det gjorde ont att skrubba och skrubba... vägsalt FTW!! Ca 30 min var den klar och det var ju bra. :P

Alltså är det bara här i sörberge vädret agerar berg och dalbana?? Från att vara varmast i landet i tisdags till kallast på typ 24 timmar.. helvete.. och nu visar tempen ca´-16...  Aja

Och idag hände det! Jag och brorsan (lars) har tjatat och tjatat på morsan om ny bil och idag var hennes underskrift på papperet. Alltså vi snackar ingen värstingbil direkt men va fan man vill ju gärna kunna säga att man kör en BIL och inte nån slags pansarvagn.... Renault Megané 2.0.. dock ingen turbo tyvär..
Vi provkörde ju såklart kärran också och det börjar ju med att mamma tar ratten... Men va fan man måste väl ändå pressa bilen lite i en testkörning eller? Så snabbare än vad bilen kom upp i 100 km/h så bytte vi plats och då var Jag där Bakom ratten och då vet vi hur det går ;) jo det går undan :D Visst jocke?? hehe rätt skön bil blir bra detta. :)

Efter det så åkte jag hem och käkade 3 90g burgare hemgjorda som sturlovic (pappa) låtit uppkalla Sörburgare! underbart !

Kvällen tillbringades i Nordichallen och lite inomhusfotboll :)

Jag tänkte även göra en lista här på bloggen nu och det handlar om topp 10 i Kramfors som jag tillbringat 3 år av mitt liv i :)

Jag har suttit och funderat och jag måste ju bara ta med Gladiatorburgaren från gatuköket Punkten på en tionde Plats


Plats 10 alltså
Gladiatorburgaren 2x 200 gram hamburgare med stekt ägg och gärna ett Meal med strips. Det kallar jag en utmaning för kropp och själ ! :D Jocke vet.........

Dagens låt denna Kalla Torsdag den 15 Januari blir därför Slipknot - Snuff lugn och skön!

http://www.youtube.com/watch?v=0zn4wg8UGvE&feature=PlayList&p=59692940D603F671&playnext=1&index=6


Tack för idag med kyliga hälsningar från henke!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hur hårt pressade du skiten då?!:D

2009-01-15 @ 22:19:27
Postat av: Slaktarben

mycket hårt korta sträckor.. ;P

2009-01-15 @ 22:48:34
Postat av: Sve

Ungefär sådär känndes det att gå ute idag.. Som killen på bilden alltså.



Dock synd att jag inte vågade mig på en sånt där gladiator meal eller vad det heter i kramfors.. Ångrar mig lite..:P

2009-01-15 @ 23:26:35
Postat av: Lars

Sörburgare. Det är val farsan i ett nötskal det haha. Ha re!

2009-01-16 @ 00:47:40
URL: http://larrepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0