Det är här det händer!

Tja och välkomna till min inte allt för seriösa blogg :)

Den som börjar läsa denna blogg kan inte sluta!! Ja eller nåt sånt ska man väl skriva antar jag för att få det till den intressantaste av bloggar.

Läs denna och kom aldrig ut levande... ungefär som Hanna (Hö) Öhmans Toalett...

Ska försöka göra en liten resumé av mina dagar för just hannas skull med lite roliga inlägg.. eller ja troligtvis BARA roliga inlägg!


Aja hoppas du sitter skönt bakåtlutad i stolen eller soffan för nu säger jag tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

äntligen!!! :D nu kommer jag få skratta igen ;)

2009-01-14 @ 03:26:16
Postat av: Slaktarben

Jaja :D haha jag gör det bara för dig så du vet :D

2009-01-14 @ 11:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0