Dagens I-landsproblem...

En av de mest meningslösa av alla saker som skapar en enorm diskussion kom jag på ikväll när jag satt och fikade efter att jag och niclas varit och åkt skridskor hela kvällen! Det är vilken sida av ett Polarbröd man ska smöra på.....Den platta eller den trubbiga?... vad sägs? 
Det är så idiotiskt att det blir roligt att diskutera och alla går stenhårt in för det också tack vare en bit bröd...

BTW Överlägset av Fernando Verdasco att slå ut fjanten Andy Murray! Funderar på att börja hålla på han nu när "mina" spelare inte visar storformen direkt.. Carlos "highway" Moya liksom. Sorry Moya men det känns som det är över, kom med något resultat i år iaf!


Eftersom jag nu är lite trött efter skridskorna så blir dagens låt denna...

http://se.youtube.com/watch?v=7HxZKa4NwGo Helt underbar!!! Luta er tillbaka och njut av en riktig artist!




GRATTIS MILLA! 20 ÅR :D


Kommentarer
Postat av: macka

trubbiga

2009-01-26 @ 23:40:00
Postat av: slaktarben

ja kalla det vad du vill :P

2009-01-26 @ 23:43:10
Postat av: Milla

Aaaw taaaack så mycket ;D

2009-01-27 @ 00:42:06
URL: http://milla.blogg.se/
Postat av: Jollen

Haha Forehando Tabasco! han fixade murre!

2009-01-27 @ 23:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0