Akuten!

Jag ska börja att prata om gårdagens skridskoåkning :D Det gick riktigt bra för alla. Vi styrde upp en match med alla ssom var där. 30 minuter senare sitter vi på akutmottagningen i sundsvall! Emilia (milla) som var med och spelade fick oturligt en puck mitt på sitt ena finger och blodet flödade. Jag offrade min Svetthandduk och vi drog iväg .
När vi väl kommer dit så styr jag upp det hela och tar med Milla för att anmäla skadan och som tur va så fick vi gå in direkt och på nåt konstigt sätt så är det bara jag som hänger på. Men mycket trevligt att lära känna milla lite :D
Resultatet blev ett ihoptejpat finger med en spricka i övre delen av fingret.. Stackaren där.


Aja dagen har varit lugn med alex . Jag älskar att vakna och slå på tv:en nu och se på Aus Open i tennis :D man blir nästan taggad att spela ;)
Tävling nästa vecka i övik.. hur ska det gå?

Kvällen blev fulländad när timrå idag tog en fin skalp mot Brynäs! 4-1 och 33 - 12 i skott det var en grym match som hade allt :D Fighter och kämparglöd!

Sofie kommer och hälsar på i helgen :)

aja nu med listan.. vi är på nr 03 nu.

Ska man säga nåt annat än att Joseph springer naken genom hela Kramfors Centrum. FY FAN VAD KUL!! :D

Bild på min vän alex med 70 cl ren spirt ;D

Dagens låt - Afterlife med Avenged Sevenfold :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Jaaa, ni var så himla snäll allihop som ställde upp så mycket!! :) Det var ju tur att du anmälde mig, annars hade jag nog förblött eftersom jag satt mig i väntrummet och tänkte vänta på min tur..:P Haha ja det var ju kul att du hängde på!! You know ;P

2009-01-23 @ 00:00:54
URL: http://milla.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snälla Päron :) Jasså min Sofie?! :)

2009-01-23 @ 01:33:31
Postat av: Sve

Jag älskar att du tar på dig all cred för åkutåkningen!:P Vem var det som körde in henne och hem? Och satt och väntade hela tiden utanför då?:P Just det..

2009-01-23 @ 08:21:21
URL: http://hundrapannor.blogg.se/
Postat av: henke

Du är avundsjuk för att jag fick se allt :D mohaha

2009-01-23 @ 19:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0