Sedär ja

Min dag har varit högst ointressant ända fram tills ikväll då jag bestämde mig för att gå och se Timrå spela för en slutspelsplats mot skellefteå.. Hur gick det då ?
-Jo 8-0 blev det och inte mer...... Helt sanslöst ! 

Det är roligt att se 2 stycken spelare i a-laget göra mål ikväll det är bara det att båda är ju 91:or och dvs 2 år yngre än mig.. :P Härlig framtid för dom båda :)

Anton Lander och Magnus Pääjärvi Svensson
Hockeyprinsarna i timrå ! 

Dagens låt blir Abba - Winner takes it all :D hahaha såå värt det;)

Kommentarer
Postat av: Milla

12e- och 24e april.. varför jag kan när dom fyller år har jag ingen aning? Sällan datum sätter sig.. :P Riktigt kul att dom är med! Härlig vinst också :)

2009-02-22 @ 23:02:21
URL: http://milla.blogg.se/
Postat av: Henke

Haha du vetu :P

2009-02-25 @ 23:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0