Övik

En händelserik Helg.
Förlust direkt i Singel men en krigar vinst i dubbel samma kväll! Dock förlust i andra dubbel matchen och där var tävlingen över för min del. :P Måste nog träna lite mer känns det som :P

En underbar vinst för timrå igår dock:D 6-0 mot Färjestad !

Australian Open finalen avgjordes idag. Gnetaren och en av mina mindre favoriter Rafael Nadal bollade hem finalen i 5 set. Tycker så synd om Roger Federer som måste styra hela matchen och bjuder på spelet!!
Men de andra Grand slam tävlingarna är kvar! Hoppas på Roger där men även min nya favorit Fernando Verdasco! ;)




Dagens låt - Scorpions med Life Is Too Short!

Kommentarer
Postat av: HÖ

Bra kämpat Päron :) Alltså åh vad jag tyckte synd om federer och så börjar han gråta och då börjar mina tårar komma!

2009-02-01 @ 21:34:19
Postat av: Jolle

Jag grät när jag såg Federer gråta!

2009-02-02 @ 23:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0