Åre 2009

Hur underbart kan man ha det?
Hur
roligt kan man ha det?
Hur full kan man vara?
Hur skulle resan vara utan Conny?

Morfar har ju äran att äga en stuga i Duved ca 1 mil ifrån Åre och denna helgen hade jag turen att få låna den!
Jag och 6 st (Milla,Alex,Ante,Niclas;linnea och sist men inte minst Conny) har varit där i helgen och haft det trevligt.

Man förknippar ju Åre/Duved med skidåkning i massor, men denna helg visade sig ge mer åt andra events såsom Party, kortspel, NHL 09 och Öl i en stekhet bastu! Helt underbart :D Men även en dag i backen ;)


Det kommer ta tid innan någonting så roligt händer igen skulle jag tro, och gänget vi var går inte att klaga på överhuvudtaget! :D

Sen märkte vi alla festdagar blev utdelade till huvudpersoner.
Vem hade sin PEAK torsdag?
-Jo Conny Skoglund! Kvällen döpt till Connys bekännelser!
Helt sjukt så mycket man kan skratta åt den killen alltså! "hur mycket" "Ja kanske jag har" OSV. Hans dag började redan i bilen på väg upp där en cider rann ner i strupen redan 11:44 i bilen med mig och Alex som då blev partybilen på vägen upp haahahah! :D
Vi får även ha en liten tanke på ante C som la sig i bingen vid 23 tiden redan ;)

Fredag då?
- Jo den får vi ge till alla som var med tyker jag ;) en skön utekväll på Dippan ;) Men Conny får dra lasset tack vare en trött middag på MAX !! HAha
- Öhh conny ta ett bord!
-Ja ja....

5 min senare så söker man conny och då ser man han där lutandes och sovandes över bordet. 
- Conny är du vaken!
- Hur mycket sa du?...

Kung det ;)

Lördagen får tilldelas mig och niclas i antal mängd vätska.
Den kvällen var det mer folk och samtidigt en lite mer onykter Henke. Men värt det var det ;P
Och kvällen slutade vid 5 halv 6 för 5 av oss, det återstår då 2 st... vart var dom?
Jo dom hade visst raggat upp 2 tjejer på krogen och sen varit på väg hem till dom MEN.....
En promenad på 1 timme och 20 minuter i -9 grader kyla fick det bli istället ;) Haha  good job guys! ;)

Hemresan skulle ske på måndag så söndagkvällen blev relativ lugn för mig. Men Ante och Alex var på G igen och detta kommer att bli en kväll att sent glömma för dom! iof så kommer dom inte ihåg nåt av den kvällen och ja det förstår vi alla om vi hör historien.... "det luktar sprit"

haha:D

Hemresan Måndag blev lugn 2 sega personer i min bil och inget party tyvär. ;P Vi svängde in till brorsan i Ö-sund och käkade.  Så jävla god makaronpudding alltså! tack så mycket :D kom hem igår kl 20:30 efter käk på donken.

Jag vill tacka alla som var med för denna underbara helg :D
Och ett speciellt tack till conny som härmed har offentliggjort Återkomsten till vårat gäng på ett enormt roligt sätt ;)

Milla , Ante , Alex, Niclas , Linnea och Conny :) Tack för detta ;)

The one and Only ANTE C :D Conny skoglund!   Niclas  Linnea parteyy Jonsson :D Alex  Milla Gadd i egen hög person ;)

Chaufför Slaktar

Ante? Vad gör du ante?

Very nice :)

SKidkungarna!

Är det party ikväll?...Milla och jag

Swe och linnea :D

mmm Pizza ! :D haha

Hoppas det blir fler gånger ;)

Hare gött / Henke ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Klart det blir fler resor, det här får bli tradition ;)

2009-02-17 @ 12:40:52
Postat av: Milla

Haha så himla rolig resa alltå!! "Ooh Conny", tänk om inte han var med.. haha vilken stjärna ;D

2009-02-17 @ 17:04:40
Postat av: Jolle

Du gillar att åka blades och supa!:D

2009-02-18 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0