Anatomi

I måndags började en ny sida på 5 veckor i mitt liv. Jag läser nu en fristående kurs i Anatomi och Fysiologi. Man kan undra vad jag gett mig in på nu när det gått 3 dagar.. men ja lite intressant är det ju :D haha Svårt som fasen dock :P
Tur att jag har min bästa 3 männing där och stöttar mig ;)

Annars då slaktar?.. Jo hudik i helgen var det tävling som gick sådär.. måste nog träna lite mer tempoträning nu alltså.. Daniel 10 år har inte Jocke Nordmars tempo än.. så är det bara :D haha

JAg får satsa till Regionmästerskapen i sundsvall i mars =) då är en publik ett bra stöd för mig så kom gärna ;) haha!

Du och jag Albert, du och jag...

Dagens Låt Pantera - Walk!

Kommentarer
Postat av: Hanna hö

grym bild!!!:D

2009-02-26 @ 13:35:40
Postat av: Anonym

svar: det är en modell vid namn gemma ward hehe.

2009-02-26 @ 15:42:22
Postat av: Jolle

för jag har ju så jävla högt tempo!... Not!

2009-03-01 @ 15:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0