Tiden lixom flyger förbi.

Jag tycker ju ändå att tiden flyger förbi rätt bra just nu! Vad hände november liksom? Det är ju fasen Julafton nu på torsdag! :D

Till er som tror på tomten kan jag säga att han inte finns... allt är bluff! Jag vägrar få mina barn att tro på nåt som tomten ! haha :D Jag menar hur kan nu denna man tomten åka ner i skorstenen när varlden har målat upp honom som en stor mullig gammal man med maskeradskägg!

Att man var så lättlurad... inte bra!



Låt tips till alla Tequila Älskare. Jim Reeves - Drinking Tequila

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tomtar finns. Jag träffar massor på jobbet. Ho Ho.

2009-12-21 @ 22:39:16
URL: http://pascommelesautres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0