Sorg på nyårsafton

Jag kommer med en dålig nyhet på självaste nyårsafton...

Det handlar om ett av mina favorit band, Avenged Sevenfold. Deras rock har inspirerat mig i musik världen!

I ett pressmeddelande på deras hemsida i förrgår så meddelades det att Trummisen,
Jimmy "the rev" Sullivan
har gått bort i stor sorg.

Han var en av 5 i detta sköna band, han var en av de bästa i världen, dvs en för jäkla bra trummis!

I hans namn så länkar jag låten Afterlife som han suttit och skrivit på i sin ensamhet utan att de andra i bandet vetat något och sedan presenterat. Denna låt visade sig bli enorm! Och den finns med på min topp 5 låtar som hittils har skapats!

http://www.youtube.com/watch?v=q_SIiBiD8NU



Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0