Sitter här med Conny "ljungaverk" Skoglund...

Ja som rubriken säger så sitter jag nu med Conny Skoglund bredvid mig ! Det är det bästa som händer på länge. Förutom på torsdagkväll då ;)

Jag har just betalat min gruppspelsavgift till sundsvalls tennisklubb, jag använde mig av min internetbank dosa som vanligt och då säger conny följande "jaha så du har såna där grejer du?... Jag har inte ens sett nåt liknande, jag sitter fortfarande med de där lapparna som man fyller i du vet, med bankgiro nr och så vidare..."
Säga vad man vill så måste jag ändå säga att det är ju Conny i ett nötskal!
Dagligen på affären så kan man få liknande funderingar om teknik tex bankkort och mobiltelefonfrågor... Det är ju bara det att dessa är över 70 år oftast och näst intill senila... Conny , conny ,conny!

;)



Conny på Corner i Bulgarien !

Kommentarer
Postat av: Milla

Älskar Conny! Klockren kille alltså :D

2009-12-09 @ 10:55:55
Postat av: slaktarben

Nästa fest är du med på milla! :D

2009-12-09 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0