Bästa Prillan, största prillan !

Snus var temat på dagens arbetsdag! Det börjar med att jag säljer ca 6 dosor till en kund vid 3 tiden och efter det visar det sig  vara snusets dag i Sörberge...
Det kändes ett tag som alla var tvungen att köpa snurre dosan vare sig man snusar eller inte !

Min första fundering i snusväg är hockeygymnasiet som finns här i Timrå. Accepterar de en snusande laguppställning eller? Hela laget snusar ju! Hör det till idrott? Ja jag vet inte ja .  "JA gubbar nu lägger vi in den (snusen alltså , inte pucken) och kör hårt i kvällens match!!"  KOM IGEN NU GUBBAR !!

Höjdpunkten idag var ändå denna (troligtvis) hockeykille. Han kliver in ... Han går en stund i  butiken för att sedan gå mot kassan när jag får syn på denna ENORMA överläpp som det inte finns ett slut på . Näsan var i närmare kontakt med tänderna än läppen var såg det ut som!
Min första fundering är liksom denna när jag står där och tittar... "Alltså, killen måste ju fan ha stoppat nåt under läppen för att snatta...typ en Skogaholmlimpa eller nåt liknande."

Sjukt kul dock! Vissa ser ju bara så osmarta ut när prillan hänger där i sin egen värld!

Dennis var in och köpte en stock (10 dosor) sådär på kvällskvisten också... ;)

Bästa snusdagen , Bästa snusdagen.... Bästa snusdagen!




GRATTIS TILL KÖRKORTET IDA BLAD!!! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

TACK!!! :D

Haha, låter som att du va face to face med Kenta ;D

2009-12-09 @ 22:13:45
Postat av: Henke

"Lätt!" ;)

2009-12-09 @ 22:21:20
Postat av: Henke

"Lätt!" ;)

2009-12-09 @ 22:21:42
Postat av: erica

hahha ja tycker folk både tjejer och killar ser så jäkla dumma ut med den där jävla prillan.. men det är väl svenskt inte sant...

Ful, obildat och äckligt hha!

2009-12-10 @ 23:53:14
URL: http://tresjulie,blogg.se
Postat av: Linnea

Du uppdaterar bloggen för sällan Henke, ajabaja! ;P

2009-12-16 @ 00:17:19
URL: http://liinneajonssoon.blogg.se/
Postat av: Saadet

hej härlig blogg du har! ska vi följa varandra på bloglovin? kram!

2009-12-19 @ 20:38:39
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0