Dag 1 i sm slutspelet! (haha)

Ja men man kan väl sammanfatta detta genom att säga att malmö är snäppet över sundsvalls spelare i detta sm slutspel.

Vi lyckades med bedrtiften att ta 4 game totalt på 3 matcher. 6-1 6-1 blev min match och därav tog 50 % av gamen laget tog, dessa var mot David Nord som i sommar varit bra.

Jocke blev smekt av Pablo Figeroa 6-0 6-1 trots att jocke smiskade in 4 blixtrande forenhands (som inte händer i varje match), men som sagt torsk.
Våran "nya" lirare Erik (blinde) Linde fick ett game på Joel Åkerberg.

Men nu är det peppar peppar ta i trä och ladda för att PISKA upp Uppsala imorgon med "sämre" spelare i laget... HAHA.
Han som jag möter har för övrigt tagit Oskar Pallin (väldigt bra spelare i sverige) idag och det blev deras enda vinst mot Lidköping, så jag känner att jag har matchen i mitt våld!! Vinst eller förlust?... Det får vi se.

Hörs imorgon! Tack från Lidköping, Sveriges tennisstad denna helg med sundsvall som största utmanare till guldet... eller ja nu bronset, guldet sket sig som sagt efter att vi tagit 4 game i 3 matcher.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0