Trubadurerna!

I helgen så var det då dags för mitt, niclas och antes uppdrag att spela på linneas systers 30 års fest ! :D
Det blev näst intill en succé bland den väl onyktra publiken som befann sig i västansjö lokalen !

En månads träning var allt som fanns att träna innan detta. Så med tanke på det så var vi nöjd med hur det gick!

Roligast iaf tycker jag ändå ANTE var! Det var längesen jag såg nån darra så likt ett torrt asplöv i vinden! Haha Jag trodde han skulle brista men inte då ;D Ante kan man alltid lite på ju! (Inte bara i sport) ;)

Bilder kommer senare dock !


Hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni rockade fest! Marcus Glad ville hyra in er nästa gång han eller hans tjej ska ha fest ;)

2009-04-29 @ 19:31:05
Postat av: Milla

Haha åh vad roligt att höra! :) Då väntar man på lite bilder sen då.. men helst ett ljudklipp ;)

2009-05-03 @ 18:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0