Tält och avslutning

Helgen bestod av kramfors och tennistävling. Det tråkiga med tennistävlingar är att de kan gå snabbt att åka ut och så denna gång. Fick en tuff lottning med en bra spelare men kan vara nöjd med mitt spel ändå med tanke på att en annan i snitt tränar 1 gång riktigt på 2 veckor. Underbart de  :P Jag fick iof en halvtimme på gruset innan min match i tältet så det var ju skönt. tack Sparr för SPARRingen ;D haha ett skämt.. underbart.

Och ikväll så avslutades den så roliga innebandy säsongen för korpen ! Fick spela foreward denna match och det gick bra! 2 av 5 mål och 2 assist. Så på 2 matcher i år som foreward är det 5 mål. Sofie kan intyga att första matchen gick bra för min del :)

Men ja då kommer sommaren med alla dess fördelar. Cykeln ska ses till däck ska pumpas och imorgon byter jag däck på morfars bil för jag är så snäll ! haha samt en visit på apoteket med han! :)



En låt som man gärna nynnar till : I Got Stripes med Johnny Cash :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du Mickes groggar var som att leka med elden det. Han har kanske inte det där rätta ögat för att vara drinkvärd, om inte gästerna ska krypa hem vill säga.

2009-04-20 @ 23:14:06
Postat av: Lars

Ja du Mickes groggar var som att leka med elden det. Han har kanske inte det där rätta ögat för att vara drinkvärd, om inte gästerna ska krypa hem vill säga.

2009-04-20 @ 23:14:18
URL: http://larshan.wordpress.com
Postat av: Sofie

Jåå, de gick ju grymt bra för dig på den matchen(:

2009-04-22 @ 15:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0